imprezowe_okładki

Poniżej przedstawiamy listę gier imprezowych dostępnych w naszej ofercie. Gry te świetnie się sprawdzą w rozgrywkach wieloosobowych i zapewnią wiele zabawy przy spotkaniach z przyjaciółmi lub z rodziną.

Wojownicy podziemi (edycja druga) to przygodowa gra zręcznościowa z dużą dawką humoru od jednego do sześciu graczy. Gracze przemierzają lochy aby stanąć oko w oko z „przerażającymi” potworami. To co wyróżnia Wojowników podziemi to system walki – gracze rzucają kośćmi na planszę (tarczę), a rzucona kość przed trafieniem w tarczę musi chociaż raz odbić się od stołu. Kluczową rolę odgrywa tutaj technika rzutu, co przysparza najwięcej zabawy. Przykładowo rzucona kość musi odbić się od łokcia lub nosa albo bohaterowie muszą złapać kość rzuconą przez innego gracza i natychmiast rzucić na tarczę.

Tajniacy Obrazki to zespołowa gra dedukcyjna od dwóch do ośmiu graczy autorstwa Vlaada Chvátil (Mage Knight, Ciężarówką przez galaktykę). Gracze wcielają się w tajniaków poszukujących lokalizacji swoich ukrytych agentów. Tajniacy dzielą się na dwie drużyny i ich zadaniem jest połączenie kilku kart obrazków na podstawie jednej wskazówki od Szefa drużyny. Pomyłka przy wskazaniu nieprawidłowej karty obrazka skutkować może odkryciem agenta z przeciwnej drużyny lub natychmiastową przegraną.

Challengers: Drużyna marzeń to uznana gra karciana od jednego do ośmiu graczy. Gracze rozgrywają turnieje zagrywając karty i budując swoją talie. Mechanika gry przypomina grę w Wojnę – wykładamy karty do momentu aż będą miały siłę równą lub wyższą od kart przeciwnika. Ponadto karty posiadają różne dodatkowe efekty, co mocno urozmaica rozgrywkę, a do gry dołączane są specjalne maty na których rozgrywane są turnieje. Challengers: Drużyna marzeń zobyło w 2023 roku nagrodę Kennerspiel des Jahre.

Sabotażysta to karciana gra z ukrytą tożsamością od trzech do dziesięciu graczy. Gracze wcielają się w górników i budują z kart ścieżki aby dostać się do złota. Sabotażyści starają się na wszelkie sposoby utrudnić górnikom osiągnięcie celu, przy czym do samego końca gry nie chcą zdradzić się ze swoimi zamiarami. Gracze między innymi mogą zagrywać karty naprawy lub niszczenia narzędzi innych graczy, pomagając im lub ich blokując. Przykładowo karty mapy pozwalają na sprawdzenie czy dana ścieżka prowadzi do złota, ale sabotażysta po zagraniu karty mapy może blefować i tym samym dezorientować innych górników.

Dodaj komentarz

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Kontynuuj zakupy